Туринський процес 2016: захід із запуску процесу на регіональному та національному рівні

2016-04-07

 6-7 квітня 2016 року в Київському національному університеті імені Тараса Шевченка відбувся семінар «Туринський процес – 2016: аналіз політики в галузі професійно-технічної освіти. Захід із запуску процесу на регіональному та національному рівні».

Семінар проведено з метою ознайомлення зацікавлених сторін сектору ПТО з принципами та цілями Туринського процесу, надання рекомендацій регіонам-учасникам щодо підготовки аналітичних звітів.

Під час семінару розглянуто питання реалізації Туринського процесу на національному рівні, обговорено прогрес, досягнутий у сфері професійної освіти з часу реалізації останнього циклу Туринського процесу у 2014 році.

У заході взяли участь представники Міністерства освіти і науки України, Міністерства соціальної політики, Державної служби зайнятості, організацій роботодавців, професійних спілок, навчально-методичних центрів професійно-технічної освіти, відділів професійної освіти обласних державних адміністрацій, наукових установ, вищих і професійно-технічних навчальних закладів, Представництва Європейського Союзу в Україні, експерти Європейського фонду освіти.

У вступному слові Заступник голови Ради Федерації роботодавців України, Президент Інституту професійних кваліфікацій Олексій Мірошниченко окреслив основні виклики та перспективи розвитку професійної освіти в Україні.

Матеріали:

Презентації:

Туринський процес у 2016-2017 рр.

Дж. Мануель Гальвін Аррібас. Туринський процес ЕФО у 2016 р. в Україні: Слушна нагода об’єднати зусилля у напрямку ефективного багаторівневого управління у сфері ПТО

О. Локшина. Аналітична рамка туринського процесу

В. Карбишева. Досвід реалізації Туринського процесу в Україні

В. Карбишева. Чому необхідно реалізовувати Туринський процес в галузі ПТО в Україні?

В. Карбишева. Розподіл функцій та сфер відповідальності у впровадженні Туринського процесу на регіональному рівні

Процес підготовки звіту «Туринський процес в Україні». Аналіз системи професійної освіти і навчання  м. Києва

Упровадження методології Туринського процесу у Вінницькій області: отриманні уроки

 

Довідково

Туринський процес – це підхід до аналізу політики в галузі професійної освіти і навчання (VET), що базується на фактичних даних. Він реалізується кожні два роки в партнерських країнах ЄФО та передбачає проведення аналізу напрацювань, задач, планів та прогресу в реалізації політики в галузі професійної освіти і навчання, а також підготовку відповідного національного звіту.

Підготовка звітності здійснюється на основі самооцінки, яка охоплює такі сфери політики у галузі професійної освіти і навчання: бачення й законодавство, задоволення попиту економіки та ринку праці, задоволення соціального та демографічного попиту, внутрішня ефективність системи ПТО та управління.

Україна бере участь у Туринському процесу з 2010 року. У 2016 році Україна обрала регіональний рівень національної звітності.